Het is bijna zo ver....... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Susan - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver....... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Susan - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver.......

Blijf op de hoogte en volg Susan

11 Februari 2014 | Nederland, Zwolle

Bah bah bah spannend!!! Het is bijna zo ver! De laatste voorbereidingen worden getroffen, de koffer wordt langzaam gevuld met luchtige kleding, toilet spullen, medicijnen en nog veel meer. De geïmpregneerde klamboe en 100 malariapillen zijn onderweg en ik heb bijna alle inentingen gehad die er zijn, om precies te zijn 8 en nog 1 te gaan. Als ik nu geen afweersysteem heb opgebouwd.

Over precies 9 dagen verlaat ik voor drie maanden, om precies te zijn 89 dagen, alle lieve mensen en mijn fijne huisje en ga ik hopelijk een hele leuke en onvergetelijke ervaring tegemoet in Oeganda.

Samen met twee klasgenootjes ga ik aan het werk als remedial teacher(kinderen helpen met leerproblemen) op een basisschool in Bukomansimbi, een dorpje zo'n 1729 uur lopen hier vandaan maar gelukkig ga ik vliegend en is dat maar 10 uur.
De eerste twee maanden zullen wij ons richten op onze stage en de laatste maand mogen wij gaan genieten van het prachtige land en alles wat het te bieden heeft.

Eens in de zoveel tijd zal ik hier een verhaal posten over onze reis en ervaringen en met een beetje geluk post ik ook een keer een foto (als het internet het toe laat.)

Maar nu eerst... de laatste dingen voorbereiden en afscheid nemen. En dan zal mijn eerst volgende verhaal over ongeveer 10 dagen verschijnen vanuit het o zo zonnige Oeganda.





  • 11 Februari 2014 - 20:18

    Nathasja :

    Heeeeeeelllll veeeeeeelllll suces en nog veeeeeellll meeeeeerrrr plezier! :)

  • 11 Februari 2014 - 21:03

    Cherine:

    Dat gaat zeker onvergetelijk worden, gaaf hoor! Geniet met volle teugen!!!

  • 11 Februari 2014 - 22:13

    Gerda Van Schagen:

    Hoi Suus, wel leuk je hier te kunnen volgen! Het lijkt me ook heel spannend, eindelijk is het bijna zover...
    Negen dagen, dat is al echt snel!! Moeten we Ruben maar es te eten vragen enzo...

    Ben benieuwd!!

  • 24 Februari 2014 - 21:24

    Margreet Pielage:

    Lieve Susan. wat gaaf dat je deze mogelijkheid hebt gekregen. Ik zou het ook met TWEE handen aangepakt hebben, Dit kan niemand je meer afnemen. Ik wens je een mooie en leerzame tijd toe! Alle liefs, Margreet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susan

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 7197

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 19 Mei 2014

Oeganda

Landen bezocht: